Reduceri la toate produsele de pe site!

Întrebări frecvente despre comandă și livrare

Cum selectez locker-ul sau punctul de livrare pentru ridicare din Sameday Point/Easybox?

Selectarea locker-ului sau punctului de livrare Sameday Point/Easybox se face după plasarea comenzii, în pagina de confirmare imediat următoare. Locker-ul poate fi selectat de pe harta interactivă sau, mai simplu, filtrând după denumire.
Ai uitat să selectezi și ai închis pagina? Nu-ți face griji! Contactează-ne prin metodele disponibile pe această pagină (dacă nu cumva te contactăm noi între timp) sau prin reply la email-ul de confirmare comandă și ne vom asigura că expediem comanda acolo unde ai nevoie.

Care este termenul de livrare pentru comenzile plasate pe site?

Termenul de livrare standard e de 1-3 zile lucrătoare. Pot exista excepții în perioadele aglomerate și în preajma sărbătorilor legale.

Pot modifica sau anula o comandă după ce a fost plasată?

Modificările ce pot fi efectuate după plasarea comenzii sunt legate de adresa de livrare.
Anularea sau modificarea comenzii poate fi efectuată doar dacă aceasta nu a fost încă predată curierului.
Contactează-ne și te ajutăm cu drag!

Pot alege livrarea la o adresă diferită față de cea de facturare?

Da, adresa de livrare poate fi diferită de cea de facturare. Vei găsi opțiunile în pagina de checkout.

Pot comanda o carte care nu este pe stoc?

Nu, momentan. Poți, însă, alege opțiunea "Anunță-mă când revine în stoc" și te vom notifica pe adresa de email pe care o vei insera imediat ce produsul revine în stoc.

Întrebări frecvente despre modalitățile de plată și facturare

Ce metode de plată sunt acceptate?
  • online cu carduri VISA, MasterCard, Maestro, AMEX
  • online prin Apple Pay sau Google Pay
  • ramburs numerar la curier sau cu cardul la Sameday Point/Easybox
Este sigur să plătesc online pe site-ul vostru?

Da! Garantăm securitatea și confidențialitatea plăților, prin Shopify Payments.

De ce plătesc mai mult dacă aleg să achit comanda prin metoda "Plată ramburs"?

Pentru comenzile achitate ramburs (în numerar curierului sau cu cardul la Sameday Point/Easybox) suntem nevoiți să plătim și noi extra taxe companiilor de curierat și astfel, aceste taxe se regăsesc în costul total al acestei metode de plată. Pentru a evita această taxă, te incurajăm să folosești metodele de plată online, complet gratuite si securizate.

Pot cere factură pe persoană juridică?

Da, putem emite factură către persoane juridice. Tot ce trebuie să faci e să introduci CUI-ul companiei in câmpul specific din checkout. Ține cont că nu suntem plătitori de TVA iar prețurile afișate pe site sunt finale și ne-purtătoare TVA.

Întrebări frecvente despre retururi

Cum procedez pentru a face un retur?

Ai la dispoziție 14 zile de la primirea produselor pentru a iniția un retur. Urmează pașii din Politica de retur.

Ce fac dacă primesc un produs deteriorat?

Dacă primești un produs deteriorat, contactează-ne și îl vom înlocui în limita stocului disponibil sau îți returnăm valoarea produsului. Urmează pașii din Politica de retur.

Trimite-ne un mesaj!

Formular de contact

Footer image

© 2025 miniLama, România

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Ai uitat parola?

    Nu ai încă un cont?
    Creează cont