Întrebări frecvente despre comandă și livrare

Cum selectez locker-ul sau punctul de livrare pentru ridicare din Sameday Point/Easybox?

Selectarea locker-ului sau punctului de livrare Sameday Point/Easybox se face după plasarea comenzii, în pagina de confirmare imediat următoare. Locker-ul poate fi selectat de pe harta interactivă sau, mai simplu, filtrând după denumire.
Ai uitat să selectezi și ai închis pagina? Nu-ți face griji! Deschide emailul de confirmare al comenzii, apasă pe butonul "Vezi comanda" și selectează locker-ul din modulul plasat in partea de jos a paginii ce tocmai s-a deschis.

Dacă întâmpini dificultăți, contactează-ne prin metodele disponibile pe această pagină (dacă nu cumva te contactăm noi între timp) sau prin reply la email-ul de confirmare comandă și ne vom asigura că expediem comanda acolo unde ai nevoie.

Care este termenul de livrare pentru comenzile plasate pe site?

Termenul de livrare standard e de 1-3 zile lucrătoare. Pot exista excepții în perioadele aglomerate și în preajma sărbătorilor legale.

Pot modifica sau anula o comandă după ce a fost plasată?

Modificările ce pot fi efectuate după plasarea comenzii sunt legate de adresa de livrare.
Anularea sau modificarea comenzii poate fi efectuată doar dacă aceasta nu a fost încă predată curierului.
Contactează-ne și te ajutăm cu drag!

Pot alege livrarea la o adresă diferită față de cea de facturare?

Da, adresa de livrare poate fi diferită de cea de facturare. Vei găsi opțiunile în pagina de checkout.

Pot comanda o carte care nu este pe stoc?

Nu, momentan. Poți, însă, alege opțiunea "Anunță-mă când revine în stoc" și te vom notifica pe adresa de email pe care o vei insera imediat ce produsul revine în stoc.

Întrebări frecvente despre modalitățile de plată și facturare

Ce metode de plată sunt acceptate?
  • online cu carduri VISA, MasterCard, Maestro, AMEX
  • online prin Apple Pay sau Google Pay
  • ramburs numerar la curier sau cu cardul la Sameday Point/Easybox.
Este sigur să plătesc online pe site-ul vostru?

Da! Garantăm securitatea și confidențialitatea plăților, prin Shopify Payments.

Pot cere factură pe persoană juridică?

Da, putem emite factură către persoane juridice. Tot ce trebuie să faci e să introduci CUI-ul companiei in câmpul specific din checkout. Ține cont că nu suntem plătitori de TVA iar prețurile afișate pe site sunt finale și ne-purtătoare TVA.

Întrebări frecvente despre retururi

Cum procedez pentru a face un retur?

Ai la dispoziție 14 zile de la primirea produselor pentru a iniția un retur. Urmează pașii din Politica de retur.

Ce fac dacă primesc un produs deteriorat?

Dacă primești un produs deteriorat, contactează-ne și îl vom înlocui în limita stocului disponibil sau îți returnăm valoarea produsului. Urmează pașii din Politica de retur.

Trimite-ne un mesaj!

Formular de contact

Footer image

© 2025 miniLama, România

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Ai uitat parola?

    Nu ai încă un cont?
    Creează cont