Întrebări frecvente despre comandă și livrare
Cum selectez locker-ul sau punctul de livrare pentru ridicare din Sameday Point/Easybox?
Selectarea locker-ului sau punctului de livrare Sameday Point/Easybox se face după plasarea comenzii, în pagina de confirmare imediat următoare. Locker-ul poate fi selectat de pe harta interactivă sau, mai simplu, filtrând după denumire.
Ai uitat să selectezi și ai închis pagina? Nu-ți face griji! Contactează-ne prin metodele disponibile pe această pagină (dacă nu cumva te contactăm noi între timp) sau prin reply la email-ul de confirmare comandă și ne vom asigura că expediem comanda acolo unde ai nevoie.
Care este termenul de livrare pentru comenzile plasate pe site?
Termenul de livrare standard e de 1-3 zile lucrătoare. Pot exista excepții în perioadele aglomerate și în preajma sărbătorilor legale.
Pot modifica sau anula o comandă după ce a fost plasată?
Modificările ce pot fi efectuate după plasarea comenzii sunt legate de adresa de livrare.
Anularea sau modificarea comenzii poate fi efectuată doar dacă aceasta nu a fost încă predată curierului.
Contactează-ne și te ajutăm cu drag!
Pot alege livrarea la o adresă diferită față de cea de facturare?
Da, adresa de livrare poate fi diferită de cea de facturare. Vei găsi opțiunile în pagina de checkout.
Pot comanda o carte care nu este pe stoc?
Nu, momentan. Poți, însă, alege opțiunea "Anunță-mă când revine în stoc" și te vom notifica pe adresa de email pe care o vei insera imediat ce produsul revine în stoc.